zaterdag 20 oktober 2012

Verloofd !




Ooh het was een aanzoek uit mijn dromen, zo eentje waar bijna elke vrouw naar verlangd. En dat wil ik heel erg graag met jullie delen ! Mannen :  Zo moet het !





We zijn eerst héérlijk gaan eten in Knokke-Heist op de zeedijk, al was het terras waar we zaten eerder gelegen op het strand. Het zonnetje scheen nog, het was niet te koud en vooral heel erg romantisch.

Daarna stelde het liefje voor nog een wandeling op het strand te gaan doen... De zon begon zachtjes te zakken, wat een heel erg mooi uitzicht gaf. We liepen op dezelfde manier op het strand als altijd, ik met de voeten bloot in de golven, en het liefje angstvallig naast me, wegspringend voor de golven en bang dat zijn schoenen weer zouden verdrinken. Waarom doen mannen hun schoenen niet gewoon uit op het strand? 

De zon zakte gestaag verder, en wij kwamen aan de duinen. We zagen een heel mooi plaatsje, hoog op een duin, met een U-vormige begroeiing van duingras, maar open aan de zee-kant. Perfect om lekker uit de wind te genieten van de zonsondergang. Dus we besloten dat dan ook gezellig te doen.

Toen we neer zaten en gezellig wat gebabbeld hadden haalde het liefje een warme trui voor mij, en een flesje champagne voor ons boven. Dat had ik niet zien aankomen ! Het was zalig samen vertoeven, en ik voelde me warm van geluk. 

We babbelden gezellig verder, genoten van de zonsondergang en nog meer van elkaar en verloren onszelf in een dikke knuffel. Het ging over Sparkling Champaign, en ik maakte de opmerking 'Het enige wat mij doet sparkelen ben jij' Waarop het liefje prompt om een zakdoek vroeg. Jeej, ik wou ook eens iets romatisch zeggen, wat is dat toch met die mannen van tegenwoordig? Toen de zakdoek weer van het toneel verdwenen was, begon het liefje te stuntelen, ging rechtstaan, zei de liefste dingen die hij ooit gezegd had en ja, He popped the question ! 


Natuurlijk zei ik meteen JA ! En daar stonden we dan, allebei ontroerd en zielsgelukkig op het strand... In de laatste zonnestralen van de zon die ongestoord verder ging met ondergaan, terwijl de tijd voor ons even helemaal ophield met verder tikken.

07/09/12 <3

4 opmerkingen:

  1. Zalige plaats!! Awesome!! Team RAMAN!!! =) Proficiat! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja da vond ik er ook van ! Binnenkort er dus ne raman bij hé ;) Merci !

      Verwijderen
  2. Oh, nu pas zie ik dit op je blog!
    Geweldig! Proficiat!
    En zo romantisch! *wow*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha das idd een beetje in vertraging dan :p
      Ooh ja het was idd geweldig romantisch :)
      Dankjewel !

      Verwijderen